streda, 10. mája 2017

Aktuálni obľúbenci za... neviem, asi za tento rok :)


Tak, opäť niečo z nekozmetického súdka a nebude to recept :) Niečo, na čom si v poslednom čase rada pochutnávam, alebo používam, veď kuknite, možno voľačo zaujme :)

Neviem sa dojesť...

tohto - Mělněné arašídy s kakaem, ách ách...

Ak ste mali voľakedy dávno (lebo teraz už to nie je ono, že) radi Nugetu - arašidovo-čokoládový krém, tak toto je jej lepšia, o dosť vytunená sestra - chutnejšia a nepochybne aj zdravšia. Ale pozor, kalorické to je jak hovado, takže apelujem na vás, nezožrať celú pikslu naraz (radšej ani polovicu, ako ja ehm). Kúpite v My Food, či Sklizeno, či čo to vlastne teraz je. Na SK ešte asi nie sú, ale určite raz budú. A majú aj eshop. Kuk sem.

Ďalšia dobrôtka, ktorou si doplňujem kalórie je toto



Bielu čokoládu veľmi rada nemám, chutí mi ako presladené sušené mlieko, ale toto - Kokos, mango & maracuja sa DM Bio naozaj podarilo, čokoláda nie je presladená, navyše sladkú chuť vynikajúco doplňuje kyselkavosť ovocia. Kúpite v každej DM drogérii, snáď.


O knihe Kváskovanie som vám už písala na FB, ale zaslúži si ešte spomenúť aj tu, lebo u mňa v kuchyni stojí na čestnom mieste. Krásne chlebíky sa mi s ňou daria :) Kupovala som cez eshop martinus.cz, nie je problém tam objednať aj slovenské knihy, čo mi vyhovuje, hlavne keď kupujem viac kníh naraz v CZ aj SK jazyku.


Na FB som spomínala aj to, že som dostala balíček od značky GLL. V balíčku bola okrem krému, ktorý mám veľmi rada aj úžasná sklenená fľaša (dokonca s termoobalom, ktorý zároveň chráni fľašu pred rozbitím) a veľmi zaujímavý, priam revolučný produkt Essential drink, s ktorým som sa doposiaľ nikdy nestretla - zmes esenciálnych olejov na pitie.



Dostala som na ochutnanie zmes č.1 - to je tá malinká 2 ml fľaštička s kvapátkom na fotke :) Zmes obsahuje oleje mätový, citrónový, grapefruitový, ďalej fenikel, klinček, šalviu, mandarínku a oregano. Stačí kvapnúť 1 kvapku do pollitrového pohára vody, alebo do fľaše - mne osobne fakt stačí jedna, a dostanete celkom lahodný osviežujúci nápoj s naozaj výraznou chuťou éterických olejov. Kto používa 100%-né éteráky napr. pri domácej liečbe, či výrobe kozmetiky, tak vie, aká to je sila. Ak vám už ide čistá voda na pitie hore krkom, sirupy, džúsy, či iné sladké gebuziny piť nechcete, čaje nepijete, tak toto skúste, je to zaujímavá a príjemná zmena, zároveň aj so zdravotnými benefitmi. V tomto konkrétne ja cítim hlavne klinček, oregano a trošku mätu. V lete tento nápoj určite oceníte na osvieženie, mne zase prišiel veľmi vhod koncom zimy, keď som chytila nejakú hnusnú kašľaciu pliagu a keďže vôbec nie som čajový typ a pri chorobe piť treba, toto mi zmiernilo bolesti hrdla a zároveň skvele osviežilo ústnu dutinu. Aj som si s tým kloktala hrdlo :) Nápoj odporúčam zarábať do samostatného pohára alebo fľaše, oleje sú potvory a je ich dosť cítiť aj po umytí :) Kúpite tu, v ponuke sú ešte ďalšie druhy, možno vás niečo z nich osloví.


Teraz trošku niečo iné, v podstate aj kozmeticko-estetické. "Máš všade jemnučké chĺpky jak broskyňa", spievala v tých časoch (možno) ešte príčetná skupina Elán. Hej, mám ich. Ale vonkoncom sa necítim ako broskyňa, skôr ako hlavná postava z filmu Hop, a je tu lidoop. Aj vás rozčuľuje srsť na tvári? Nemyslím u chlapov, tam sa automaticky očakáva a akceptuje, ale u nás, žien. Ak sa nechcete holiť či strihať, skúste si na aliexprese, či alibabe, či inom čínskom vetešníctve vyhľadať vecičku s názvom face epi roller. Vyzerá to takto nejako, viď foto - proste pružina, trošku si s tou srandou porolujete po tvári a ono vám tie chlupen vytrhá. Len pozor, rolovať najlepšie po umytí, keď chĺpky idú ľahšie von, lebo akože sem tam to dosť hnusne bolí :D


No a nakoniec, všetky mamičky mi dajú za pravdu, že mojimi naj naj naj top obľúbencami sú - tradááá - moje deti. Možno ste zachytili, možno nie (veľmi som to do sveta neroztrubovala), že 26.9.2016 som sa stala dvojmatkou. Elisabeth má momentálne 7 mesiacov a je dokonalou parťáčkou pre svoju čerstvo 3-ročnú sestru Margarétku :) Je neskutočne šikovná, momentálne už ťape okolo gauča a začína sa púšťať (kam sa to dieťa ponáhľa? :D), brble si čosi svojim jazykom, nahlas sa smeje, všetko ochutnáva, je neuveriteľne zvedavá a keď ju niečo zaujme, behom pár sekúnd je pri tom a už to má v puse :) Takto som moje 2 slniečka odfotila počas nedávnej návštevy u košickej babky, ako si dávali popoludňajšieho šlofíka :)




2 komentáre:

  1. Čokoláda vypadá skvěle, pro tu si musím zajít!:)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu bílou čokoládu si budu muset koupit, hmm mám na ní teď chuť :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)